عَلق عَلق ياعم الحاج

كاميكاااازبيسأل سؤال وجيه

ياترى بيقولوا لبعض ايه؟؟؟؟

ملحوظة هامة:ه

صاحب احلى تعليق له 75 قرش بس

عشان الميزانية الكاميكازية مخرمة شوية

43 Responses to “عَلق عَلق ياعم الحاج”

  1. حرتم كده يموت النمله

  2. ههههههههههههايه الجمال دة دة بيلعب مع النملة كانه بيهشتكهابطاطساية خالص يا مينابس خلي بالك لتقرصه

  3. يا خراشيايه القمر دهالله اكبر في عنيهعنيه انا🙂

  4. أية العسل دةمش عارف أنتى عرفتى توصلى لصورتى وأنا صغير إزاىأأة دة أنا وأنا صغيرأوعى تكونى مش مصدقة

  5. اشكرك على الابتسامة اللى اترسمت على شافتى لما شوفت الصورة وتعليقك عليهابجد ظريفة اوى

  6. أقولك أنا بيقولوا ايه بصى يا ستىالطفل: ايه ده انتى يا نملة جاية تعملى يه هنا انتى مش خايفة من بطشى ولا ايهالنملة: أنا آسفة أرجوك مش هاهوب هنا تانى بس ارحمنى المرة دى أرجووووووووكالنملة فى سرها: ماقدرش عالحمار هايقدر عالـ…..أهو ده سيناريوسيناريو تانى بس يحتوى على نوع من الرحمة و الألفة بين النملة و الطفلالطفل طبعا فرحان و مستعجب على الشئ الصغير اللى بيمشى ده و فرحان بيهالنملة: ياااه هو ده بقى الصغير عندهم أمال الكبير يبقى قد ايه

  7. الطفل: ايه دااااااانملمة: الحقوييييييىاموووور أوى الطفل

  8. بيقوللها : كوتى كوتى كوتييىعشان تضحكههههههههههههههه:p

  9. النملة : ممكن أعدى بعد إذنك ؟الطفل: أنا هسيبك المرة دى بس.. وافتكرى الجمايل دى..

  10. بيقول لها :إنتي تقلع لي عين وانا اقلع لك عين ونعيش عور احنا الاتنين

  11. انا انا ممكن اجاوباقولمبيقولوش حاجهساكتينكله بيفكر فى سره هوو انا لو كنت مكان النمله هعمل ايه والنمله لو كانت مكانى هتعمل ايه والنمله كذلاككله مش عجبه نفسهوسلاااااااام

  12. ايه ده محدش قال تعليق شكلى هكسب لوحدىو حتى لو حد قال تعليق هكسب برضهياما مش هدخل هنا تانى:)الصورة كوكى اوىما شاء اللهبحب العيال النضيفه دىبس اتفرج عليهم مش اربيهمهخللى التعليق فى كومنت لوحده بقى علشان يبقى منور و تكسبينى ماشى:)

  13. اعتقد الكوكو ده بيقول للنمله و للا الحشرة دىهسسسسسس بشويش امشى بشويش علشان بابا نايم_______________________مش عارفه ده اللى حسيته الصراحهحلو و اللهلو انا الحكم كنت كسبتنىهههههههمش كوسه لا سمح اللهلكن علشان التعليق فيه فكرةهههههههه

  14. الطفل : هموتك يعنى هموتكالنملة : متقدرشالطفل : دة أنا لولا صوتك مكنتش شفتكالنملة : متقدرشههههههههههوعادى بقةأودى

  15. انا بيتهيألى انه بيسأل النمله انتى تستغلى ايه زى المسرحيه بتاعت مارى منيب

  16. هشششششششالناس نايمه جوههات الموبيل بتاعك وانا ارن عليكي:))))صوره جامده جدا

  17. النملة:إذا دعتك قدرتك على قتل النملة فتذكر قدرة ماما عليك

  18. يا كوتى كوتى كوتىكوتوموتو يا حلوة يا نملة

  19. ماهو ياتموتني وتخلص ياتروح تلعب بعيد…هو ايه الذل ده

  20. ايون بما اني كاتب قصصي خطير و زي ماشفتي في مدونتي بتاعت الاسلحة و الدبابات دي فلازم اكتب حوارالطفل : بيس بيس ( فاكرها قطه ) ايه بقي مش يلا …النمله : مش نتعرف علي بعض الاول …الطفل : انا كمياكازي ..النملة : انا بورتكيو ….الطفل : انتي ايه الي جابيك هنا ..النملة : العيشه المره يا كمكموزتي …الطفل : انتي اموره اوي .. حرام عليكي .. مش قادر .. مش قادر..النملة : امسك نفسك يا خويا مش تفضحنا.. الطفل : طاب اخد لمسه .. علشان خطري لمسة صغيره .. طيب بلاش اشور عليكي حتي …النملة : لا لا انا مش بتاعت الحاجات دي … و غير كدا انا ضاربه كيمياء .. و مش عايزه اطير الدماغ … الطفل : طيب هاتي نمرتيك .. نخرج مع بعض …النملة : 01 ..بس مش تكلمني بالنهار خالص لان بابا النمل بيبقي نايم لما يصحي كلمني … اصله بيخاف عليا اكلم شبان في انصاص النهار ….الطفل : طيب ودي نمرتي خدي سجليها ***النملة : ايه ده انا هكتب باسورد يا مدهول …الطفل : ملكيش دعوة .. يلا نبدا بقي النملة : يلا يا خويا انت ضيعتلي و قتي بما فيه الكفاية …وتبدا الفاحشه الكبري عندما يرتكب الكميكازي الخطيئه و يلمس النملة ومن ثم تطب الشرطه عليهم و نجد ان النملة كانت مزيعه و كانت تقوم بمهمه صعبه صعبه جدا للوقوع بالكميكازي و نشوف تحت لما نزلوا قالت ايه النمله في البرنامج النملة : كما رائيتم اعزائي المتنملين اصدقاء برنامجنا النمل و الناس لكش الجرائم البانئديمينيه الانسانيه و كما شهدتموني من احدي ايام بيوت الاطفال كان معكم نملة سيف الدين قناة عيون الحقيقه الحصرية المدبلجة … و ينتهي موجز الانباء الساعه 9 صباحا ال 75 قرش لو مجوش هرفع عليكي قضيه يا انسانه و انا بقوليك اهو

  21. بيقولها ازييييييييييييييييييك يا عفرييييييته

  22. النملة بتقول لهإوعى تكلمني بابا جاي ورايا

  23. البيبى الصغير بيقول للنملة عملتى اللى قولتلك علية وقرصتى أبو البت إنجى صاحبتىالنملة أيوة قرصتة بس عايزةأعرف ليةالبيبى أصل الراجل البارد أبوها ضربنى لما شافنى بابوسها فى الحضانة النملة أنت شكلك طبيت و لا إية البيبى هش إخرصى خالص إنتى عايزة تفضحينى

  24. مم..الطفل بيقول للنملة:لو كنت في حجمي لقتلتيني كما سأقتلك !

  25. kaedطب بتجيب في سيرتي ليه بقيانت مالك ومال ابو انجييا لهوووووووووووويالحقيني يا ياسمين واتصرفي انتي بقيبيقول حضانةههههههههههالطفل: هي كلمة واحدة قرصتيها ولا مش قرصتيهاالنملة: عاااا بس بلاش العصايا

  26. الطفل: ايه النونو العثل دي!!النملة: اوعي بث تريل عليا_______بدلي كل حرف ث بسين بقي هههههههبس الصورة عثثثثثثثثلههههههههه

  27. الطفل بيقولها:انتى ساكنه هنا؟بس دى أول مره اشوفك فيها

  28. looooooolto7fa el baby kamil awiiiii

  29. (1)نملة عايشة الدور : لقد خلقنا الله احرارا.., ولم يخلقنا دبانا ولا صرصارا انا عايزة كل حقوقى كاملةانا اينعم نملة .., بس ليا حقوقالطفل:شايفة ده ؟النملة : اه ده صباعالطفل : هفعصك بيه يا حلوةسبلااااااش_________________________ نملة مثقفة : وايه رأيك يا افندم فى النظام العالمى الجديد فى ظل عولمة الفكر ومشروع الشرق الاوسط الجديدالطفل: شوفى يا قطةده النظام العالمى الجديدانى افعصك بصباعىسبلااااش_________________________نملة سكرانة : ههههههه شفتو الواد الاهبل دهريالته نازلة على وشهههههههههده كمان لابس بامبرزبتعملها على روحك يا كوتوموتوههههههههههههعييل اوىهق هقالطفل : سبلاااااااااااش

  30. al baby:t7ebby af3asek delwa2tyalnamla:mate2daarshloooooooooooooolz3aiza al 75 2ersh b2a law sama7ty🙂

  31. اخيرا لقيت حد اصغر مني . عندك كام سنة يا حلوة

  32. النملة اكيد هتقوله امشي من هنا ياد بدل معضك

  33. لو تلاحظى وتدققىهو مادد صباعهوهى مادة قرن الاستشعارالواد بيبتسم و بيقول تيجى نتصالح

  34. هههههههههههههههعسل واللهالتعليق:لا تتركوني هنا وحديهههههههههههههه

  35. بيقولها اكلمك منين يابطةوهى تقوله بتبوصلى كدة ليهوالمكر جوه عنيه

  36. الطفل بيقول للنملة: برطمان العسل في المطبخ من الناحية دي

  37. النملة: انت فاكر ده حجمي الحقيقي؟ لأ ده فيه ساحر فظيع هو اللي عمل ياكدهالبيبي الشهم : طب عايزة أي مساعدة يا نملة باشا النملة : اه بلير هاتلي بطرمان السكر من المطبخ علشان أكبر وابقى قدك ونلعب مع بعض.

  38. هو من كتر ما هو عسل مش قادر اقول تعليق بس ممكن يكون:هييييييه..لقيت بيبي…عندك كم سنة يا شاطرة؟

  39. الطفل : ماماااااااااااماماااااااااااالحقييييييييفي كلب في المطبخبس بجد احلى تعليق بتاع دينا فهمي جميل جدا

  40. النملة بتقول .. هو فين السيريلاك يا هندسة؟

  41. ياجماعة بجد إذا كانت الصورة حلوة قراط فتعليقاتكم احلى 24 قراطبجد تحفةةةةةةة وتسلم ايديكم كلكم وبحد كل سيناريو يستاهل الجايزة الكاميكازية وبما إن كل التعليقات حلوة جدا وبما إننا مدونة إنسانية كاميكازية ديمقراطية فطبعا مش هينفع ندى الجايزة للناس دى كلها .. هيتخرب بيتناده غير إننا لو إدينا الجايزة لحد معين الباقى هيزعل من كاميكاز وهيضربه وهو مش مستحمل نفخة اصلا وحلاً لهذه المشكلة العويصة قررنا الآتىقرار كاميكازى رقم 324561 بأن يحصل على قيمة الكاميكازية الجايزة – 75 قرش فقط لاغير – الأستاذ المبجل المحترم كاميكاز بيه وذلك لأسباب عديدة منها انه مش معاه غيرهم عشان يركب المواصلات ده غير انه تعب عشان يلاقى الصورة الكاميكازية دىقرار كاميكازى رقم 172934 ان يدفع كل واحد علق 2 جنيه رسوم تعليق فى المدونة .. كاميكاز حالته كرب يا نااااااااس ——————————بحيكم بجد تانى على تعليقاتكم اللى تموت من الضحك دى وكل حد اول مرة يزور مدونتى اهلا بيه ونورنى وياريت الزيارة تتكرر كتير سلام عليكم

  42. السلام عليكمالبيبي بيقول سبحان الله بقي النمله الصغنونه دي بتعرف تمشي وانالسه؟؟

  43. انتى عيله يا بتو انا مش هعلق فى حاجه فيها جوايز تانىغير لما اخد نصيبى من الجايزةبما ان كل التعليقات حلوةو انا واحدة من التعليقات دىهههههههههههه

Leave a Reply

